Alla <3-s dag!

Idag är det kärlekens dag. Om ni är tveksamma till den här dagen så kan missen Nikita tala högt och tydligt vad som gäller, hon har gått och skrikit efter någon heeeeeeeela morgonen.. Gah!
Men vi får såklart inte bara ge kärlek till oss människor, djuren vill också ha lite love! Så hon har fått massa pussar och kramar och lite ekologisk kalkon. Hon verkar nöjd nu :)
Solen skiner och det snöar. Helt perfekt! Önskar att jag inte behövde jobba så att jag kunde få spendera heeela dagen med gos och mys. Men icke! Dagen har iaf börjat bra, mamma fyller år så jag vakna 6.30 och gjorde iordning frukost och ställde fram lite blommor och vi hade det super trevligt, inte varje dag man får äta frukost med mamma! Diego gav mig en snabb puss innan han sprang iväg till jobbet. Fick superfina rosor som doftar i hela sovrummet. Mmh.! Men nu måste jag hoppa in i en dusch och sen åka in till stan en sväng innan jobbet så jag kan lämna tillbaka de tre böckerna jag lånat(har dock bara läst en, Hästen i Rörelse, intressant!). Så hej då! Hoppas ni får en härlig alla stjärtarnas dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0