Hej bloggen! Hur mår du idag?

Men va trevligt, en ny blogg! Mjae. Känner mest att jag behöver ny inspiration, behöver skapa något, behöver minnas något. Behöver minnas allt! Men mitt minne sviker mig lätt så det här blir min notebook där jag kan träna upp det. Funderade på att köpa de där minnespillerna som jag sett reklam för på tv men tyvärr så glömde jag va de hette när jag väl var inne på apoteket och de hade ingen aning om vad jag frågade efter så det blev inga. Lika bra var väl det för när jag hitta dem på internet och insåg att allt som de innehåller är b-vitaminer och det kan man ju få från massor av naturliga råvaror såsom tex ägg och broccoli som jag gladeligen mumsar i mig! Hur lame är det förövrigt att öppna bloggen med ett inlägg om Broccoli..? Antagligen jävligt lame. Men who gives a damn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0