Helgens bravader

Vaknade på i fredags förmiddag av ett märkligt högt ljud, det stånkades och kånkades och jag trodde någon hade sex i rummet breve men det visade sig bara vara de flåsande deltagarna i The Biggest Loser . Puh! Vart lite peppad av tränarnas pepptalk och bestämde mig för att ta fram stegmaskinen och trampa igång dagen. Vart iof bara 15min på den men det är väl bättre än inget. Tog en dusch, drack en stoor kopp ingefära/citron te och åt lite ägg till frukost. Namnam. Drog iväg till jobbet och var glad att äntligen ha igång den dumma iphonen som fick för sig att hänga sig själv så att alla bilder och allting försvann, suuuper kul, verkligen. Not. Men det var skönt att ha en fungerande igen så man kan förgylla buss och tågresorna med musik :) Jobbade som vanligt till 22.30 och min älskade karl hämtade mig och vi åkte och kollade på en down-flat-down-flat-down ledge som jag varit sugen att köra på ett tag men min karl var inte alls lika peppad :/ Åkte hem och somnade till en film..

I lördags skulle vi åka till Heron City för att köpa en ny laddare till datorn som pajade för någon månad sen och upptäckte då att någon gjort inbrott och krossat rutan på mammas bil! Inte nog med att de stal nästan alla verktyg som mannen min använder till jobbet, de slet även loss hela tanklocket och slurkade ur all bensin, riktigt härligt! Polisanmälde skiten och åkte vidare. Åkte hem, tog en dusch, åt middag och stack iväg till tåget för att möta upp med Nicole och dra till Debaser för att hoppa loss till brittiska The Pigeon Detectives. Vi var inte de enda som hade den tanken.... Det var helt proppfullt med folk, sjukt kul! Förbandet The Chevin var också riktigt bra! Alltid kul när banden stannar kvar på stället så man kan hänga ut lite, riktigt trevliga grabbar! :) Landade hemma runt 4 tiden efter att klämt i oss de godaste vegg french hot doggisarna från Medisgrillen..Naaaam!

I söndags kom en trött Nicole och hämtade mig och vi åkte och hämtade vovven Yra och gick på 1h 40min promenad, stannade och köpte lite mat och solade sen i 20min. Skönt! Sen avslutade jag och Diego helgen med att åka till Heron och njuta av Puss in Boots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0